Book of Shadows Forum Laatst actief: Nooit
Niet ingelogd [Log in - Registreer]
naar beneden

printbare versie | inschrijven | voeg aan je favorieten toe   Post een nieuw onderwerp Poll
 Pagina's:  1  ..  3  4  5
Schrijver: Onderwerp: runen maken
Triach Man Vissen
Goeroe

Reacties: 2925
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Vissen
Dit lid is offline

Stemming: RAWR!

[*] gepost op 11-12-2005 op 00:26 beantwoorden met Quote

Was de Yggdrassil geen es?

You've fallen into a Sarchasm.
It's the gap between someone being sarcastic, and you picking up on that sarcasm.
bekijk gebruikers profiel bekijk de berichten per lid U2U lid Deze gebruiker heeft MSN Messenger
HarryS Man Boogschutter
Newbie
*

Reacties: 1
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Boogschutter
Dit lid is offline

[*] gepost op 28-1-2010 op 18:51 beantwoorden met Quote

Als je een tak van een levende boom neemt, ga er dan eerst bij zitten en vraag om toestemming. Als het goed voelt kun je een tak nemen. Bedek de wond van de boom met as, dat is mijn tip.

Brand de tekens in het hout, dat geeft het mooiste resultaat naar mijn idee
bekijk gebruikers profiel bezoek homepage van dit lid bekijk de berichten per lid U2U lid
Iduna Vrouw Kreeft
Godheid

Reacties: 6985
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Kreeft
Dit lid is offline

[*] gepost op 29-1-2010 op 14:13 beantwoorden met Quote

Leuke tip....wat is je redenering achter deze handelingen? Waarom deze methode, en niet anders?

Waarom proberen om de grote mysterien te ontrafelen, als ons hart alleen betekenis vindt in de kleinste momenten?
bekijk gebruikers profiel bezoek homepage van dit lid bekijk de berichten per lid U2U lid
Blue Dragon Vrouw Maagd
Super Moderator

Reacties: 9311
Sterrenbeeld: Maagd
Dit lid is offline

Stemming: sorry dat ik besta.

[*] gepost op 3-2-2010 op 12:26 beantwoorden met Quote

Quote:
Origineel gepost door HarryS
Als je een tak van een levende boom neemt, ga er dan eerst bij zitten en vraag om toestemming. Als het goed voelt kun je een tak nemen. Bedek de wond van de boom met as, dat is mijn tip.

Brand de tekens in het hout, dat geeft het mooiste resultaat naar mijn idee
Zonder dat men het in de gaten heeft, wordt men steeds asiocaler

Voorstellen hoeft niet meer?

Zonder dat men het in de gaten heeft, wordt men stees asiocaler, zo ook op fora's blijkt.

Respecteer en waardeer een ander, zoals je zelf ook gerespecteerd en gewaardeerd wilt worden.
bekijk gebruikers profiel bezoek homepage van dit lid bekijk de berichten per lid U2U lid Deze gebruiker heeft MSN Messenger
Marjolein Vrouw Stier
Godheid

Reacties: 6483
Sterrenbeeld: Stier
Dit lid is offline

Stemming: :$ Vliefd op... Chris

[*] gepost op 3-2-2010 op 16:21 beantwoorden met Quote

Ehm, die discussie hebben we hier geloof ik al eens gehad BD.
Ik ben het er niet mee eens dat mensen die langskomen gelijk asociaal genoemd (mogen) worden omdat ze zich nog niet hebben voorgesteld.
Als het spam is, ala, maar HarryS komt hier enkel met een tip, en weet misschien niet dat het op fora gebruikelijk is je voor te stellen.
(Wat dan wel jammer is dat HarryS verder niet meer reageert, maar dat is een andere kwestie naar mijn mening.)

Een vriendelijk verzoek tot voorstellen stel ik trouwens wel op prijs, met de nadruk op vriendelijk dus.

:) just my 2 cents

Ik was te Cadzand aan het strand
getuige van een opmerkelijk misverstand,
toen ik twee golven hoorde spreken
precies op het moment voordat zij zouden breken.
De een riep: "Het is gedaan, wij zullen hier te pletter slaan!"
Maar de ander zei beslist: "Welnee, je bent geen golf, je bent de zee..."
bekijk gebruikers profiel bekijk de berichten per lid U2U lid
Blue Dragon Vrouw Maagd
Super Moderator

Reacties: 9311
Sterrenbeeld: Maagd
Dit lid is offline

Stemming: sorry dat ik besta.

[*] gepost op 4-2-2010 op 12:55 beantwoorden met Quote

Kijk, ik heb niet gezegd dat hij aso is, alleen de regel van de reclame van tv hier gezet, meer niet, net als iedereen doet.
En ik vraag niet om een discussie, maar goed, houdt m'n mond verder wel.

Respecteer en waardeer een ander, zoals je zelf ook gerespecteerd en gewaardeerd wilt worden.
bekijk gebruikers profiel bezoek homepage van dit lid bekijk de berichten per lid U2U lid Deze gebruiker heeft MSN Messenger
Airelotwen Vrouw Weegschaal
Newbie
*

Reacties: 2
Sterrenbeeld: Weegschaal
Dit lid is offline

Stemming: calm..

[*] gepost op 19-7-2010 op 11:26 beantwoorden met Quote

Ik heb mijn runen gemaakt van klei.
ik heb eerst mijn klei gereinigd en ingewijd voordat ik begon..
daarna ben ik de runen op vorm gaan maken, en bij iedere rune heb ik het teken gekerft en erbij gemediteerd over de wezenlijke en innerlijke kracht van het symbool.. daarbij visualiserend de band creeëren en benadrukken: "dit zijn MIJN runen, bevatten MIJN krachten en MIJN liefde", vervolgens te hervatten met welk doel je de runen maakt, : "laat de runen hun oeroude karakter weerspiegelen, door eerlijk, duidelijk en recht voor z'n raap te zijn. laat ze mensen bevestiging geven, en antwoorden geven op diep gelegen vragen."
hierdoor zal altijd de begeleiding vanuit mijn energie komen, en de doelstelling zijn om anderen te helpen.

Daarna heb ik ze laten drogen en geverft.. goud zijn ze, met zwarte symbolen.
af en toe als ik ze erg veel gebruikt heb, of juist wanneer ik ze een beetje heb verwaarloosd, brand ik een lekker wierrookje voor ze.. vinden ze heerlijk!

MagickalBlessings**
Aire.

[Bewerkt op 19-7-2010 door Airelotwen]

[Bewerkt op 19-7-2010 door Airelotwen]

Meemai
Newbie
*

Reacties: 6
Dit lid is offline

Stemming: RAWR

[*] gepost op 31-8-2010 op 12:26 beantwoorden met Quote

Hallo allemaal ik denk dat ik beter in dit topic kan mee posten, dan mijn eigen te maken. Ik heb alle reacties hier gelezen. Maar ik vroeg me een paar dingen af. Als ik runes van hout wil, ik las iets over begraven etc. Moet ik dan echt maanden wachten ? Ik had het liefst ze zo snel mogelijk gemaakt en bewerkt. Iemand tips ? En is het mogelijk de rune tekens te kerven en dan bloed erin te dopen met behulp van een naald ?
bekijk gebruikers profiel bezoek homepage van dit lid bekijk de berichten per lid U2U lid Meemai's Aim Meemai's ICQ status Deze gebruiker heeft MSN Messenger Meemai's Yahoo
Iduna Vrouw Kreeft
Godheid

Reacties: 6985
Sterrenbeeld: Kreeft
Dit lid is offline

[*] gepost op 7-9-2010 op 10:00 beantwoorden met Quote

Handelingen zijn alleen zinvol als je er zelf de waarde van inziet/voelt. Als jij niet snapt waarom je die runen zou moeten begraven, of daar totaal geen gevoel bij hebt, dan lijkt het me ook heel erg loos om dat te doen.

Als jij je runen kracht wil geven op een snelle en voor jou toepasselijke manier, dan zou je misschien kunnen bedenken wat jij voor associaties hebt bij 'kracht' en 'energie', en hoe je daar zelf vorm aan kunt geven. Je zou bijvoorbeeld tijdens een meditatie energie door je lichaam kunnen laten stromen en dan via je handen in de runen. Of je zou kaarsen aan kunnen steken en de runen door het vuur halen. Je moet datgene doen wat tot jouw verbeelding spreekt, en waar jij een gevoel van energie en kracht bij krijgt, dat lijkt mij het beste.

Overigens, houten runen maanden begraven lijkt me niet echt handig, want dan zijn ze weggerot als je ze weer op graaft denk ik.....dit lijkt me meer geschikt ls je runen van steen zijn o.i.d. Of je zou ze in een doosje ofzo moeten begraven, maar dan hebben ze natuurlijk geen direct contact met de aarde en kun je je weer afvragen of je niet net zo goed dat doosje gewoon bovenop de aarde kan zetten, waarbij je je dan weer kunt afvragen of je nachtkastje niet via de vloer ook uiteindelijk in verbinding staat met de aarde en je ze daar niet net zo goed zou kunnen neerzetten :P

Ok, ik dwaal af.... Bloed met een naald....waarom moet er bloed op die runen?

Waarom proberen om de grote mysterien te ontrafelen, als ons hart alleen betekenis vindt in de kleinste momenten?
 Pagina's:  1  ..  3  4  5
Post een nieuw onderwerp Poll

naar boven