Book of Shadows Forum Laatst actief: Nooit
Niet ingelogd [Log in - Registreer]
naar beneden

printbare versie | inschrijven | voeg aan je favorieten toe   Post een nieuw onderwerp Poll
Schrijver: Onderwerp: Hoi, ik ben ...
FreyaForever Vrouw Leeuw
Newbie
*

Reacties: 1
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Leeuw
Dit lid is offline

Stemming: Big Smile

[*] gepost op 3-9-2010 op 09:11 beantwoorden met Quote
Hoi, ik ben ...

Ik ben Karin, gehuwd met 4 kids. Spiritualiteit & paranormaal is waar ons (gezins)leven om draait.
Door de jaren heen heb ik me ontwikkeld als allround healer, mijn specialiteiten zijn energie-velden
en edelstenen en kristallen, Kristallen Schedels, maar ik heb nog meer in mijn mars.
Naast healen en bewustmaken in de vorm van (afstands)healing-consulten,
geef ik in mijn webshop ook advies en verkoop ik edelstenen, mineralen en kristallen
en esoterische artikelen die te gebruiken zijn in samenwerking met edelstenen, etc.
Op verzoek geef ik ook lezing of workshops.

Ik geniet elke dag van wat Moeder Aarde ons telkens weer schenkt en vindt het leuk om kennis
en ervaringen uit te wisselen en te delen met anderen.
Voor wie het leuk vindt en een deel van mij beter wil leren kennen, kom eens vrijblijvend
langs bij mijn lust en mijn leven > www.kristal-shop.nl en laat evt. een berichtje achter in mijn gastenboek.

Ik verheug me op een leuke tijd hier, zo af en toe

groetjes
bekijk gebruikers profiel bezoek homepage van dit lid bekijk de berichten per lid U2U lid
Meemai
Newbie
*

Reacties: 6
Dit lid is offline

Stemming: RAWR

[*] gepost op 3-9-2010 op 22:29 beantwoorden met Quote

Hallo ik ben ook nieuw op het forum. Er zijn wel vriendelijke mensen hier! En ik keek eens op de site. Maar erg interessant alleen ik ben een kerel die met runen werkt haha. Maar tarot lijkt me ook interessant. Maar ik wil niet vreemd gaan met mijn runen want zij vertellen mij al al dat gene wat ik moet weten. Maar leuk je ontmoet te hebben.
bekijk gebruikers profiel bezoek homepage van dit lid bekijk de berichten per lid U2U lid Meemai's Aim Meemai's ICQ status Deze gebruiker heeft MSN Messenger Meemai's Yahoo
ToT Man Steenbok
Super Moderator

Reacties: 27836
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Steenbok
Dit lid is offline

Stemming: Gaat wel. :)

[*] gepost op 3-9-2010 op 23:49 beantwoorden met Quote

Hey psssst....reclame is niet toegestaan hier he! ;)

Maar welkom joh! :D Leuk om iemand hier aan te treffen die blijkbaar behoorlijk veel ervaring op spiritueel gebied heeft! :)
bekijk gebruikers profiel bezoek homepage van dit lid bekijk de berichten per lid U2U lid
Post een nieuw onderwerp Poll

naar boven