Book of Shadows Forum Laatst actief: Nooit
Niet ingelogd [Log in - Registreer]
naar beneden

printbare versie | inschrijven | voeg aan je favorieten toe   Post een nieuw onderwerp Poll
Schrijver: Onderwerp: Reiki behandelingen op de Fantasy Fair in Arcen
Iduna Vrouw Kreeft
Godheid

Reacties: 6985
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Kreeft
Dit lid is offline

[*] gepost op 17-8-2010 op 14:58 beantwoorden met Quote
Reiki behandelingen op de Fantasy Fair in Arcen

Op de Fantasy Fair in Arcen op 18 & 19 september 2010 zal er een spirituele hoek worden ingericht. Daar zullen bijv. tarot leggingen gedaan worden.

Nu is mij gevraagd of ik daar Reiki behandelingen zou willen geven. Het gaat dan niet om een complete behandeling van een uur ofzo, maar meer om een kennismakings behandeling. Ik dacht dan zelf misschien aan een stoel behandeling van 15/20 minuten o.i.d.
Dit lijkt mij erg leuk om te doen, maar ik zou me eigenlijk zekerder voelen als er nog een Reiki behandelaar, of Reiki master bij is.

Uiteraard mag er voor de behandelingen naar eigen inzicht een vergoeding gevraagd worden. En je mag uiteraard je eigen visitekaartjes neerleggen als je die hebt.

Het liefste ga ik wel samen met iemand die ik al eens ontmoet heb. Hopelijk is er hier nog iemand enthousiast geworden! Het lijkt mij iig een erg interessante ervaring.

Voor meer info kan iedereen even mailen, een pm sturen, of hier reageren uiteraard.

Waarom proberen om de grote mysterien te ontrafelen, als ons hart alleen betekenis vindt in de kleinste momenten?
bekijk gebruikers profiel bezoek homepage van dit lid bekijk de berichten per lid U2U lid
Iduna Vrouw Kreeft
Godheid

Dit lid is offline

[*] gepost op 7-9-2010 op 10:23 beantwoorden met Quote

Ik heb toch besloten om hier vanaf te zien...
Het leek mij erg leuk om te doen, en mensen kennis te laten maken met Reiki, maar na alles wat langer te hebben bekeken, leek het mij onwaarschijnlijk dat ik de kostten er voor mezelf uit zou kunnen halen zonder te hoge bedragen voor een korte behandeling te moeten vragen.
Er is op zo'n beurs en voor een eerste kennismaking op zo'n lokatie waarschijnlijk geen tijd/behoefte voor complete behandelingen van 1 tot 1,5 uur. Het meest geschikt leek mij een 'korte' stoel behandeling van 15-20 minuten.
Qua kosten zou ik zeker 200 euro kwijt zijn, stel ik zou 5 euro vragen voor zo'n behandeling, dan zou ik in dat weekend 40 mensen moeten behandelen om die kosten er uit te halen. 10 euro is natuurlijk een optie, maar dan vraag ik me al af hoeveel mensen spontaan iets nieuws gaan proberen voor dat bedrag, bovendien zou ik dan nog steeds 20 mensen moeten behandelen in zo'n weekend, of de prijs nog verder ophogen, en ik had dus ernstig mijn twijfels over de haalbaarheid hiervan, vandaar dat ik er vanaf zie.

Misschien als ik volgend jaar de kans weer krijg en dan wat ruimer met geld zit, dat ik het dan wel doe, want op zich vind ik het niet eens erg als ik niet helemaal de kosten er uit zou halen dan, want het lijkt me ook een mooie en interessante ervaring omdat ik niet heel vaak de kans heb om mensen direct te behandelen.

Waarom proberen om de grote mysterien te ontrafelen, als ons hart alleen betekenis vindt in de kleinste momenten?
bekijk gebruikers profiel bezoek homepage van dit lid bekijk de berichten per lid U2U lid
Eli Vrouw Kreeft
Godheid

Reacties: 10449
Dit lid is offline

Stemming: Niet te geleuven!

[*] gepost op 7-9-2010 op 14:05 beantwoorden met Quote

Jammer Iduna, maar ik snap het op zich wel. 200 euro is wel veel geld, waar ben je dat allemaal aan kwijt dan?

Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
bekijk gebruikers profiel bekijk de berichten per lid U2U lid
Iduna Vrouw Kreeft
Godheid

Dit lid is offline

[*] gepost op 8-9-2010 op 13:08 beantwoorden met Quote

100 euro voor een plek daar, toegang en parkeerbla voor 2 personen voor die 2 dagen. Dan nog heen en terug reis met de auto, daar ergens een overnachting regelen in een of ander hotel, dan denk ik dat we nog wat willen eten/drinken gedurende die 2 dagen, dan kom je al snel aan dat bedrag had ik berekend.

ToT Man Steenbok
Super Moderator

Reacties: 27835
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Steenbok
Dit lid is offline

Stemming: Gaat wel. :)

[*] gepost op 8-9-2010 op 14:58 beantwoorden met Quote

Maar als je de Fantasy Fair gewoon zou bezoeken ben je ook al flink wat kwijt, natuurlijk! :)
Post een nieuw onderwerp Poll

naar boven