Bodhi
Godheid

Reacties: 18401
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier
Dit lid is offline
Stemming: Are we having fun yet?
|
gepost op 16-2-2010 op 15:32 |
|
|
En 85% hou je dus lekker zelf.
Rot op met je k*tspam?
|
|
|
Iduna
Godheid

Reacties: 6985
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Kreeft
Dit lid is offline
|
gepost op 16-2-2010 op 19:25 |
|
|
waar is de openingspost?
Waarom proberen om de grote mysterien te ontrafelen, als ons hart alleen betekenis vindt in de kleinste momenten?
|
|
|
Luciferkev
Sho Den

Reacties: 248
Dit lid is offline
Stemming: Als Bodhi het kan
|
gepost op 17-2-2010 op 09:18 |
|
|
Blijkbaar heeft of is Elfira zichzelf van het bord verwijderd...
Je moet maar niet met kritiek om kunnen gaan...
|
|
|
Marjolein
Godheid

Reacties: 6483
Dit lid is offline
Stemming:  Vliefd op... Chris
|
gepost op 17-2-2010 op 13:13 |
|
|
Wat is er precies gebeurt? Wat was de inhoud van de openingspost en wat was de kritiek erop?
Ik was te Cadzand aan het strand
getuige van een opmerkelijk misverstand,
toen ik twee golven hoorde spreken
precies op het moment voordat zij zouden breken.
De een riep: "Het is gedaan, wij zullen hier te pletter slaan!"
Maar de ander zei beslist: "Welnee, je bent geen golf, je bent de zee..."
|
|
|
Bodhi
Godheid

Dit lid is offline
|
gepost op 17-2-2010 op 15:34 |
|
|
| Quote: |
p.s. Bodhi; knap van jou dat als je iets inkoopt en verkoopt, je 85% zelf kunt houden.. Duidelijk zelf geen bedrijf.)
|
Je had het over de winst, 15% gaat naar een of ander vaag goed doel, houd dus in dat je 85% van de winst zelf houd, duidelijk zelf geen verstand in je
kop.
Verder maak je jezelf volslagen belachelijk met je "lucifer"opmerkingen.
En tot slot is en blijft het commerciele spam.
Dus......ten overvloede, rot op met je k*tspam.
|
|
|
Luciferkev
Sho Den

Dit lid is offline
|
gepost op 17-2-2010 op 15:58 |
|
|
Bwaha... Bwahahahaha... Boewahahahahahahahaha... *pinkt traantje weg*
Gerbuikersnamen zeggen niet altijd zo veel over mensen als je denkt, Effie (Mag ik je Effie noemen?), dus ik heb je uitleg toch maar gelezen, ook al
is mijn gebruikersnaam gelinkt aan een mythologisch noodzakelijke verbeelding van het kwade in de mens.
Feit blijft wel dat jij je hier hebt aangemeld, direct bent begonnen je winkeltje te pluggen, bij het eerste commentaar direct de gewraakte posts
verwijdert en daarna met een nogal onzinnige uitleg komt over de manier waarop je je bedrijf runt.
Das allemaal niet erg, maar je kan het dan niet vreemd vinden dat je een bepaalde indruk achterlaat.
Nu vind ik persoonlijk Bodhi ietwat aanvallend heeft gereageerd waar ikzelf denk dat ik meer schertsend was maar ja, Bodhi komt uit het sanskriet en
betekent zoveel als "Begrijpen, bewust worden, weten" dus als mijn schertsende reactie regelrecht uit het kwade komt zal zijn aanvallende reactie
een gevolg zijn van het feit dat hij de situatie snapt.
Dit forum is in mijn ervaring verre van aanvallend, en ik kom nog wel met aanvalswaardige opmerkingen, maar ze hebben hier het liefst wel dat je
investeert in een "leuk forumlid" zijn, en dat houdt ook in dat je denkbeelden publiek getoetst worden. als je daa rniet tegen kan, misschien moet
je dan elders zoeken. Ik weet vrijwel zeker dat er plenty plaatsen zijn waar een aardemoederige "laten we in's vredesnaam aan de dieren denken"
houding met open armen wordt ontvangen.
Geef mijn portie maar aan... Janet, of zo, want Fikkie red zich wel.
|
|
|
Luciferkev
Sho Den

Dit lid is offline
|
gepost op 17-2-2010 op 16:00 |
|
|
Oh, en voor ik het vergeet.. Opbrengst is niet hetzelfde als winst, Bodhi... Niet netjes om haar hiermee aan te vallen...
De spamopmerking sluit ik me helemaal bij aan.
|
|
|
Iduna
Godheid

Dit lid is offline
|
gepost op 17-2-2010 op 16:09 |
|
|
De actie klinkt als een leuk en mooi initiatief. Alleen het komt ook over als reclame voor je winkel.
Nu mag je best een dergelijke actie onder de aandacht brengen uiteraard, maar niet gelijk als eerste openingspost, zeker niet als je daar zelf ook nog
belangen bij hebt.
Als je gewoon lid wilt worden van het forum en op allerlei gebieden mee kletsen en daarbij nog eens een dergelijke actie onder de aandacht brengt,
geen probleem. Overigens is op veel fora reclame niet toegestaan, dus ik kan aanraden om eerst een moderator o.i.d. te raadplegen om te kijken of,waar
en hoe je je actie onder de aandacht kunt brengen op een forum om in het vervolg negatieve reacties te voorkomen.
Waarom proberen om de grote mysterien te ontrafelen, als ons hart alleen betekenis vindt in de kleinste momenten?
|
|
|
Bodhi
Godheid

Dit lid is offline
|
gepost op 17-2-2010 op 20:42 |
|
|
Opbrengst is niet hetzelfde als winst?
Okeeeeee.........ik koop iets voor 1 euro.......ik verkoop het voor (een adviesprijs) van.......2 euro, ik noem maar wat.
Daarvan gaat 15 cent naar een goed doel en hou ik 85 cent zelf toch?
Dan heb ik toch, onder het mom van 15 cent voor zielige diertjes, meer dan 5 keer dat bedrag in m'n eigen zak gestoken?
Dan ben ik toch een hypocriet eersteklas?
Wat maakt het dan uit of het opbrengst of winst is? Iedere zielige diertjes euro komt toch +5 keer terug in m'n eigen zak?
Ze komt gewoon zooi verkopen, makkelijk zat........al gaf ze 50% aan de zielige diertjes van Haiti (gimme a fuckin'break, net of een straatarm volk
huisdieren heeft) dan maakt ze nog 50% winst over de rug van de goedgelovigen........
GEWOON BULLSHIT..........een verkooppraatje.
Ze wil je geld en dat is alles...........
|
|
|
Iduna
Godheid

Dit lid is offline
|
gepost op 17-2-2010 op 21:31 |
|
|
Elke winkel steekt normaal toch 100% van zn winst in eigen zak.... Dat ze een deel daarvan afstaat vind ik een mooi idee. (Over het nut van de
bestemming valt te twisten inderdaad, maar dat terzijde)
In principe vind ik er niks mis mee dat ze het onder de aandacht brengt, alleen niet als enige post zonder verdere investering in het forum buiten dat
bericht. Volgens mij was er een spam topic waar dit wat mij betreft probleemloos in had gekund.
@Bodhi: Bij inkoop van 1 euro en verkoop van 2 euro is de opbrengst 2 euro, en de winst (verschil tussen opbrengst en inkoop) 1 euro, dus of die 15%
van 1 euro is of 15% van 2 euro, maakt wel een redelijk verschil op zich. Bij 15%van de opbrengst (=2 euro) gaat 30 cent naar het goede doel en houd
ze 70 cent over als winst, wat dus 70% is en geen 85% wat jij zei, dus het maakt wel degelijk verschil, maar goed dat staat wat mij betreft buiten de
verdere discussie of een dergelijk bericht uberhaubt geplaatst mag worden.
|
|
|