Book of Shadows Forum Laatst actief: Nooit
Niet ingelogd [Log in - Registreer]
naar beneden

printbare versie | inschrijven | voeg aan je favorieten toe   Post een nieuw onderwerp Poll
 Pagina's:  1  2
Schrijver: Onderwerp: Geesten,voelen/zien/horen
Deirdre_Devin Vrouw Steenbok
Newbie
*

Reacties: 22
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Steenbok
Dit lid is offline

[*] gepost op 6-2-2007 op 23:01 beantwoorden met Quote

Quote:
Origineel gepost door Saergwestábalane
Ik zou voortaan eerst even goed alle 'normale' mogelijkheden afgaan, voordat je af gaat op paranormale ;)

Haha, ja je hebt gelijk sorry ik ben gewoon onwijs geïntreseert in het paranormale dat ik vaak daar dan aan denk, dan aan gewoone dingens enz. :]
Ook dacht ik meteen aan geesten omdat ik ze wel eens kon zien enz ;D, nu zie ik ze dus nooit, ik voel aleen héél erg soms.
bekijk gebruikers profiel bekijk de berichten per lid U2U lid
Iduna Vrouw Kreeft
Godheid

Reacties: 7063
Sterrenbeeld: Kreeft
Dit lid is offline

[*] gepost op 6-2-2007 op 23:15 beantwoorden met Quote

Ik ben ook geinteresseerd in het paranormale en spirituele, maar denk toch altijd automatisch eerst aan 'normale' oplossingen eigenlijk :)
Ben eigenlijk een beetje te nuchter denk ik....

Waarom proberen om de grote mysterien te ontrafelen, als ons hart alleen betekenis vindt in de kleinste momenten?
bekijk gebruikers profiel bezoek homepage van dit lid bekijk de berichten per lid U2U lid
Saer Vrouw Stier
Goeroe

Reacties: 4746
Sterrenbeeld: Stier
Dit lid is offline

Stemming: Wil er iemand wat tijd doneren?

[*] gepost op 8-2-2007 op 15:21 beantwoorden met Quote

Ja ik ook

http://media.myspacepimper.com/images/12/18212/Little-Fairy-Animated-Butterflies-5.gif

Painting is a silent poetry, and poetry is painting with the gift of speech.
bekijk gebruikers profiel bezoek homepage van dit lid bekijk de berichten per lid U2U lid
Sparkling-Angel Kreeft
Shinpiden

Reacties: 1816
Dit lid is offline

[*] gepost op 8-2-2007 op 19:59 beantwoorden met Quote

Edit: soms kan je dingen beter alleen denken.

[Bewerkt op 8-2-2007 door Sparkling-Angel]
Anonymous2 Vrouw Leeuw
Newbie
*

Reacties: 11
Sterrenbeeld: Leeuw
Dit lid is offline

[*] gepost op 12-1-2009 op 16:27 beantwoorden met Quote

Quote:
Origineel gepost door Deirdre_Devin
Ik kon geesten voelen, zien en horen
Alleen laatste tijd heb ik dat niet meer ik zie ze nooit ik hoor ze nooit oke behalve als ik muziek luister dan word er wel eens me naam geroepen.
Ik kan ze nu alleen voelen,
1 keer lach ik s'avonds in bed en toen leek het alsof me keel werd dig geknepen en ik aan de andere kant van me bed werd getrokken ik probeerde wat teroepen ofzo maar dar lukte me niet,
Volgende ochtend gebeurde het weer maar toen voelde ik dat er iemand op me buik zak me keel dicht kneep enz, en even later was het weer voorbij,
En gister leek even 2 seconde dat er in me oor werd geblazen en der na voelde het als een dreun
Ik vind het allemaal niet eng enz, ik kan vaak aanvoelen waneer de geest slecht is ofzo alleen dan ben ik beetje bang. maarja ik vind het om eerlijk te zeggen jammer dat ik geen geesten meer zie,

Ik heb hetzelfde meegemaakt! mijn keel werd ook dichtgeknepen toen ik in bed lag het voelde zo ontzettend echt maar het zou altijd vaag blijven want droomde ik of was het een geest???

Gisternacht heb ik ook iets raars meegemaakt:
ik lag in mijn bed en werd wakker het was net alsof er een iemand in mijn kamen (geest?) mij geesten wou laten horen ik hoorde nammelijk een paar seconde een vrouw schreeuwen en een aantal mensen door elkaar heen praten,
ik durfde niet te kijken en kon niet verstaan wat ze zeiden,
ik vind het maar niks, ben er echt bang voor!

Weet iemand wat het inhoud, of heeft iemand het laatst ook al een keer meegemaakt?

Xx R
Iduna Vrouw Kreeft
Godheid

Reacties: 7063
Dit lid is offline

[*] gepost op 12-1-2009 op 19:06 beantwoorden met Quote

Quote:
Origineel gepost door Anonymous2

Gisternacht heb ik ook iets raars meegemaakt:
ik lag in mijn bed en werd wakker het was net alsof er een iemand in mijn kamen (geest?) mij geesten wou laten horen ik hoorde nammelijk een paar seconde een vrouw schreeuwen en een aantal mensen door elkaar heen praten,
ik durfde niet te kijken en kon niet verstaan wat ze zeiden,
ik vind het maar niks, ben er echt bang voor!

Weet iemand wat het inhoud, of heeft iemand het laatst ook al een keer meegemaakt?

Xx R

Er bestaat zoiets als sleep paralyses of slaapverlamming, waarbij je nadat je net wakker word kunt hallucineren, geluid of beelden, alleen daarbij is het ook zo dat je je niet direkt kunt bewegen nadat je wakker bent geworden, dit is een foutje in je hersenen. Dit heb ik zelf ook wel eens. Maar ik neem aan dat als jij je ook niet kon bewegen dat je dat wel opvallend genoeg had gevonden om dat erbij te vermelden...

Waarom proberen om de grote mysterien te ontrafelen, als ons hart alleen betekenis vindt in de kleinste momenten?
Yze Vrouw Ram
Newbie
*

Reacties: 96
Sterrenbeeld: Ram
Dit lid is offline

Stemming: Mijn vader is een oude knar geworden :D 50 alweer -_-'

[*] gepost op 28-2-2009 op 09:24 beantwoorden met Quote

Ik denk niet dat het een plaaggeest is, ik heb mijn boeken doorgekeken en nagedacht en er is/ ik ken geen plaaggeest die zoiets zou doen. De meeste plaaggeesten doen óf iets onschuldigers óf doen je zulke dingen aan als je dat verdiend heb, om je een lesje te leren. Kun je iets bedenken waarvoor je een lesje nodig heb?
bekijk gebruikers profiel bekijk de berichten per lid U2U lid Deze gebruiker heeft MSN Messenger
ToT Man Steenbok
Super Moderator

Reacties: 27912
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Steenbok
Dit lid is offline

Stemming: Gaat wel. :)

[*] gepost op 28-2-2009 op 09:27 beantwoorden met Quote

Hehehe dit is een topic van 2 jaar oud. Degene die dit geplaatst heeft komt al lang niet meer hier. ;)
Toch tof dat je ff meedenkt joh! :D

andyro Vrouw Stier
Sho Den
**

Reacties: 333
Sterrenbeeld: Stier
Dit lid is offline

Stemming: kweet het niet...

[*] gepost op 22-1-2010 op 00:53 beantwoorden met Quote

ik zie wel eens een man/jongen door/bij het huis crossen.
lange zwarte leren jas,dun postuur,geen gezicht...
hoe kan ik er achter komen wie het is.want hij is er al zo'n 5 jaar.
en nog steeds weet ik niet wie het is....
Bodhi
Godheid

Reacties: 18409
Dit lid is offline

[*] gepost op 22-1-2010 op 01:22 beantwoorden met Quote

Quote:

k zie wel eens een man/jongen door/bij het huis crossen.

Kunnen er 2 zijn.
Bertus op zien Norton of Tinus op de BSA.
Blue Dragon Vrouw Maagd
Super Moderator

Reacties: 9311
Sterrenbeeld: Maagd
Dit lid is offline

Stemming: sorry dat ik besta.

[*] gepost op 22-1-2010 op 08:40 beantwoorden met Quote

Quote:
Origineel gepost door Bodhi
Quote:

k zie wel eens een man/jongen door/bij het huis crossen.

Kunnen er 2 zijn.
Bertus op zien Norton of Tinus op de BSA.

LOL Bodhi.

Maar mocht het zo zijn dan wordt het pas bekend als de tijd er rijp voor is.

Respecteer en waardeer een ander, zoals je zelf ook gerespecteerd en gewaardeerd wilt worden.
bekijk gebruikers profiel bezoek homepage van dit lid bekijk de berichten per lid U2U lid Deze gebruiker heeft MSN Messenger
Mortimer Vrouw
Oku Den

Reacties: 601
Dit lid is offline

[*] gepost op 22-10-2012 op 12:20 beantwoorden met Quote

replica rolex watches ebony development hamper which also consists of a 42 mm top-notch paying cash medal (the trimmed breadth since the phone on) featuring an engraving with the multinational patch on exclusive angle salt absent the vocabulary APOLLO eleven, 40th ANNIVERSARY. About the diametrically opposed aspect, the medal is engraved philip stein replica , uggs outlet ldquo, Chanel Watches;THE EAGLE HAS LANDED Released JULY sixteen 1969 LANDED JULY twenty, 1969 moreover RETURNED raya ugg boots , replica rolex watches for sale JULY 24, 1969 alongside hush up OMEGA s present moreover brand. replica Longines watches even more body weight the foundation container is really a tab of rectness yet again an envelope that contains a brunet polishing textile printed bury assurance commemorating the historic aperture spring.
Porshe Design and style is
Mortimer Vrouw
Oku Den

Reacties: 601
Dit lid is offline

[*] gepost op 12-12-2012 op 10:38 beantwoorden met Quote

to go to the Clarks Sale. Workplace ShoesWorkplace Artfully carried out Navy child suede WAS: . 00 NOW: . 00 click on to go to OfficeWorkplace Molly toe cap All natural pink WAS: valentino watches replica panerai watches swiss movement . replica rolex watches for men replica rolex watches for men 00 NOW watches replica : . 00 click on to go to OfficeBlowfish Malin print sandal Brown cloth WAS: . 00 NOW: . 00 simply click to go to OfficeProvide: ?Online Distinctive His/Hers SaleLive:?NowExpires: eitling watches wiki hermes cape cod watch ?Tuesday 26th JuneClick to go to Workplace saleBodenVacation Maxi Gown Was . 00 Now . forty click on to go to BodenRuffle Cut Swimsuit Was . 00 Now . forty click on to go to BodenOffer: Help save as much as 40% on picked Womenswear designs and protect as much as 25% on Menswear and MiniStarts: 22/06/2012Expires: replica master breitling watches 29/06/
 Pagina's:  1  2
Post een nieuw onderwerp Poll

naar boven