Book of Shadows Forum Laatst actief: Nooit
Niet ingelogd [Log in - Registreer]
naar beneden

printbare versie | inschrijven | voeg aan je favorieten toe   Post een nieuw onderwerp Poll
Schrijver: Onderwerp: Zwarte Magie
chrysopraas
Newbie
*

Reacties: 9
Dit lid is offline

Stemming: Not Set

[*] gepost op 17-8-2005 op 13:42 beantwoorden met Quote
Zwarte Magie

Hallo,
Klein vraagje: er word op een goede kennis zwarte magie toegepast alleen weten we niet echt hoe. dit werd al eerder bevestigd door een paranormaal iemand. Hoe kan zij dit doen stoppen &/of haar tegen beschermen? Gr C

Intresse ga naar ChaliseWitch@groups.msn.com of vanallesalleenhetgoede@groups.msn.com met mijn groeten!
bekijk gebruikers profiel bekijk de berichten per lid U2U lid
ToT Man Steenbok
Super Moderator

Reacties: 27911
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Steenbok
Dit lid is offline

Stemming: Gaat wel. :)

[*] gepost op 17-8-2005 op 13:50 beantwoorden met Quote

Hoe merkt diegene het?
Is het duidelijk wie het toepast?

Je goed afschermen en aarden is sowieso wel goed, maar in ieder geval meot je kalmte bewaren: als je niet rotsvast gelooft dat het invloed op je heeft, zal het ook veel minder invloed hebben.
bekijk gebruikers profiel bezoek homepage van dit lid bekijk de berichten per lid U2U lid
chrysopraas
Newbie
*

Dit lid is offline

[*] gepost op 17-8-2005 op 13:55 beantwoorden met Quote
Zwarte magie

Kijk ik ga vragen of ze hier zelf op wil reageren want ik ken niet echt de juiste feiten bedankt voor uw snelle reactie...

Intresse ga naar ChaliseWitch@groups.msn.com of vanallesalleenhetgoede@groups.msn.com met mijn groeten!
ToT Man Steenbok
Super Moderator

Dit lid is offline

[*] gepost op 17-8-2005 op 14:21 beantwoorden met Quote

Je mag wel tutoyeren hoor! ;) (Oftewel: gewoon "je" zeggen ;) )

Maar is goed; sleur haar maar naar het forum toe; ieder nieuw lid is welkom! En als je zelf ook nog blijft en lekker veel gaat posten, is het natuurlijk helemaal mooi! :)

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
bekijk gebruikers profiel bezoek homepage van dit lid bekijk de berichten per lid U2U lid
chrysopraas
Newbie
*

Dit lid is offline

[*] gepost op 17-8-2005 op 14:33 beantwoorden met Quote
zwarte magie

Ik haar haar hierover gemaild. maar mijn onderwerpje is de Lenormandkaarten he van magie ken ik jammer genoeg niks

ToT Man Steenbok
Super Moderator

Dit lid is offline

[*] gepost op 17-8-2005 op 14:43 beantwoorden met Quote

Nee maar je kunt ook gewoon verder wat rondsnuffellen, wie weet kom je nog dingen tegen die je ook interessant lijken. Of ga gezellig ouwehoeren in het Offtopic gedeelte! :) Of filosofeer mee bij Filosofie & Wetenschap! :)
Bodhi
Godheid

Reacties: 18409
Dit lid is offline

[*] gepost op 17-8-2005 op 23:52 beantwoorden met Quote

Quote:
Klein vraagje: er word op een goede kennis zwarte magie toegepast alleen weten we niet echt hoe. dit werd al eerder bevestigd door een paranormaal iemand

Je weet niet hoe en een paranormaal persoon is het daar mee eens?
Hoe uit die zwarte magie zich dan?
Bedoel je niet gewoon dat er iets raars met die kennis aan de hand is en jullie niet weten wat het is?

kelfam
Newbie
*

Reacties: 1
Dit lid is offline

[*] gepost op 19-8-2005 op 19:00 beantwoorden met Quote

hoi, ik ben de vriendin van chrysopraas

het is nogal zeer ingewikkeld om het allemaal uit te leggen.
maar het komt erop neer dat er twee mensen zijn die mij verteld hebben dat er zwarte magie op mij gebruikt wordt.
op de een of andere manier voelen zij dat aan en zelf ondervond ik dat ik geen energie en zo kon sturen en mijn eigen paranormale gave werd sterk afgenomen.
ik weet ook wie de zwarte magie uitoefent en men heeft mij verteld dat ik een spiegel moest plaatsen voor de foto van die persoon.
ondertussen heeft een super paranormaal iemand de zwarte magie wat kunnen tegenhouden en bij mij een soort bescherming aangebracht.
maar hij weet niet hoe lang deze zal kunnen stand houden daar hij ondervonden heeft dat de persoon die de zwarte magie gebruikt enorm sterk is. voorlopig is alles ok, maar de vraag is voor hoe lang en wat dan????
liefs kel
ToT Man Steenbok
Super Moderator

Dit lid is offline

[*] gepost op 19-8-2005 op 19:24 beantwoorden met Quote

S.v.p. geen botte reacties op deze post, mensen. :)

Dit verhaal klinkt vrij extreem, maar ik vind dat we toch wel eens wat meer naar de spirituele in plaats van de rationele kant mogen gaan kijken. Dit is, after all, een spiritueel forum. :) Ik weet dat velen hun twijfels hebben als er zo iets extreems gepost wordt.

Anyway, het kan natuurlijk een stukje mindf*ck van iemand zijn tegenover jou, maar als we het meer paranormaal gaan bekijken: er zijn genoeg dingen die je kunnen beschermen:

- Visualiseer regelmatig een wit / violet / goud licht om je heen
- Draag een stukje hematiet (soort steen) of sjamaanhout bij je
- Zeg regelmatig een Wees Gegroetje op (serieus; ook als je niet Katholiek bent, helpt het, aangezien je eigenlijk tot de Godin bidt.)
- Hou een paar keer per dag 1 hand op je navel en draai er met de andere hand 3X om heen, leg deze hand op die andere en druk hem zo in.
- Zeg een paar keer per dag: "Ik sluit mij voor alle invloeden af, behalve voor mijn Hogere Ik."

Maar bovenal:
- Praat met degene die het op jou uitoefent. Waarom doet hij dat? Wat wil hij van je? Wat moet er gebeuren om hem te laten stoppen? En beseft hij wel dat hij GRUWELIJK tegen The Rule Of Three in gaat?
frank
Sho Den
**

Reacties: 209
Dit lid is offline

[*] gepost op 20-8-2005 op 01:05 beantwoorden met Quote

Ik heb helaas ervaring met het blokkeren van zwarte magie bij sommige die mij dichtbij staan. Het is inderdaad te doen om de verbindingen te verbreken en een bescherming aan te brengen. Helaas is zoiets nooit sterk genoeg om voor altijd te zijn, het is belangrijk om zelf sterk genoeg te zijn om dit tegen te gaan.

Ik weet niet zeker of het werkelijk zo verstandig is te converseren met de persoon die zwarte magie uitoefend. In veel gevallen wil je al het contact vermijden zodat de band met deze persoon zwakker wordt en hij of zij minder invloed heeft. Dit zal waarschijnlijk per ervaring verschillen en misschien is het in jouw geval wel heel belangrijk wel goed te communiceren met deze persoon.

Het belangrijkste lijkt me, zoals ik al zei, dat je zelf je eigen gaves erkent en versterkt, zodat je uiteindelijk op eigen houtje deze problemen te lijf kunt gaan.

Frank

It's all about energy
Guardian_Angel
Goeroe

Reacties: 2904
Dit lid is offline

Stemming: Living life, being me :D

[*] gepost op 20-8-2005 op 02:14 beantwoorden met Quote

Alles is gezegd denk ik.
Sta in je kracht, gellof in jezelf en je kracht.

The good guys always win :cool:

Melvin

Het enige wat ik doe, wanneer ik bij u rondga, is er bij jong en oud op aan te dringen nooit de zorg voor het lichaam en de materie te stellen boven de zorg voor de ontwikkeling van de psyche.
- Socrates 470-399 v.Chr. Athene, Griekenland.
Bodhi
Godheid

Dit lid is offline

[*] gepost op 20-8-2005 op 06:56 beantwoorden met Quote

Mischien is het wat simplistisch hoor maarre...........als je weet wie het doet pak je die persoon toch aan?
Zwarte magie of niet, gewoon ff een "functioneringsgesprek" met die persoon lijkt me effectiever dan welk amulet dan ook hoor.

Trouwens, mijn vorige post was niet bot bedoeld, het was gewoon zeer onduidelijk wat er nou bedoeld werd.
Offtopic maar wat is jullie leeftijd eigenlijk?

ToT Man Steenbok
Super Moderator

Dit lid is offline

[*] gepost op 20-8-2005 op 07:14 beantwoorden met Quote

My thoughts exactly, dude! :)

En ik weet dat het niet bot bedoeld was, zo kwam het ook niet over, maar even ter voorkoming, snap je? :)
Bodhi
Godheid

Dit lid is offline

[*] gepost op 20-8-2005 op 07:18 beantwoorden met Quote

Ik snapte het helemaal, was meer ter verduidelijking voor de mensen die wat slechter tussen regels door lezen. :wink:

Bodhi
Godheid

Dit lid is offline

[*] gepost op 20-8-2005 op 08:27 beantwoorden met Quote

Ik zat te denken. (doe ik soms)
Als het een bekende van je is die het doet, nodig die dan uit voor een gesprek.
Geef hem/haar wat te drinken en donder laxeermiddel in het drankje, het dubbele van de aangeraden dosering.
Komen jullie eruit, dan praat je niet over dat laxeermiddel, iedereen is weleens aan de schijterij en er heerst een zomerbuikgriepje, pakkans nul.
Kom je er nou NIET uit? Dan breek je het gesprek af en "spreek je een vloek uit"..........
"Ik zal je ingewanden in water veranderen als je doorgaat!" of zoiets.
Waar het om gaat is het geloof, als iemand echt denkt zwarte magie tegen je te kunnen gebruiken zal hij/zij heilig geloven in het bestaan daarvan, het laxeermiddel en bijbehorende darmkrampen doen de rest.

Das schofterig ja :lol: maar vuur bestrijd je met vuur en zo'n geintje werkt bijna altijd, het is de basis van voodoo en winti.

mia
Sho Den
**

Reacties: 246
Dit lid is offline

[*] gepost op 20-8-2005 op 12:02 beantwoorden met Quote

nou dat is toch eens een goed idee. Kan je ook nog ff lekker lachen :lol:

Als boosheid opstapeld in je hart, kun je schoonheid niet meer zien.
bekijk gebruikers profiel bezoek homepage van dit lid bekijk de berichten per lid U2U lid Deze gebruiker heeft MSN Messenger
Bodhi
Godheid

Dit lid is offline

[*] gepost op 20-8-2005 op 13:42 beantwoorden met Quote

Zit wat te lezen en zie dat de topicstarter 32 is.
Dit topic is dus geen puberpraat, niet dat pubers altijd onzin kletsen maar de kans is groter.
Interessant!

Guardian_Angel
Goeroe

Dit lid is offline

[*] gepost op 20-8-2005 op 14:35 beantwoorden met Quote

el Bodhi mocht het ooit nog voorkomen in een mensenleven dat ik op de koffie kom bij jou neem ik me thermoskan mee :)))

Klinkt als een goede mindfuck en oplossing misschien.

Melvin

Het enige wat ik doe, wanneer ik bij u rondga, is er bij jong en oud op aan te dringen nooit de zorg voor het lichaam en de materie te stellen boven de zorg voor de ontwikkeling van de psyche.
Bodhi
Godheid

Dit lid is offline

[*] gepost op 20-8-2005 op 14:42 beantwoorden met Quote

Mocht dat gebeuren dan geef ik je gewoon een ongeopend flesje hoor. :lol:

Guardian_Angel
Goeroe

Dit lid is offline

[*] gepost op 20-8-2005 op 19:50 beantwoorden met Quote

Haha zegt dat iets in de gewiekste geest van U ^^
Hmmm als het een algemeen mannelijk dranken flesje betreft...die lust ik niet.
Of je bent de eerste die me bier laat drinken dat wel lekker is :P

Melvin

Bodhi
Godheid

Dit lid is offline

[*] gepost op 20-8-2005 op 22:13 beantwoorden met Quote

Totaal offtopic maar 100% zeker dat er ook een biersoort is die jij lust, er zijn er duizenden, bier houd niet op bij pils.
Pardon voor het afdwalen. :wink:

Mike112
Sho Den
**

Reacties: 113
Dit lid is offline

[*] gepost op 22-8-2005 op 03:16 beantwoorden met Quote

ik lus geen pils..dus ik kom er goed van af gelukkig :wink:

maar toch weer even ontopic....

Toevallig ken ik iemand die daar met uitbanningen en vloeken opheven zich druk bezig houdt en die gaf me als volgt een oplossing.

Een avond met heldere maan en het liefst volle maan of bijna volle maan.(dit i.v.m de energie die je nodig hebt) Ga in een kring zitten met (liefst waxinelichtjes) en die achtereenvolgens tegen elkaar aan te zetten. Hierdoor creer je dus echt een kring van licht en energie rond je heen.

Zie jezelf in een koker van licht die deze naar binnen straalt. Alles wat in de koker zit wordt volledig gezuiverd. Positieve energie komt er van boven in. Al het slechte gaat er van onder in de koker eruit. Zo bijvoorbeeld als je op de grond zit, zo de grond in.

Volle maan kan je heel veel energie geven. Gebruik deze dus ook, sta er voor open en maak geen onderscheid tussen negatieve en positieve energie. Je zult namelijk al die energie nodig hebben.

Dan kun je de volgende woorden gebruiken om de zwarte magie die tegen je wordt gebruikt te blokkeren.

duistere krachten hoor mij aan
u bent hier niet voor mijn bestaan

ik dwing u met deze band van liefde en licht
naar de eigenaar die dit heeft gesticht.

ga dus terug naar de bron
waar deze ergenis allemaal begon

Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Liefs Mike
Mortimer Vrouw
Oku Den

Reacties: 601
Geslacht: Vrouw
Dit lid is offline

[*] gepost op 22-10-2012 op 11:41 beantwoorden met Quote

incredibly individual character. replica watch There is none such as you. fake rolex watches ugg knit boots with buttons This means that the gown is unique, each with specific preferences. From the function you may have a inclination to get peaceful, its employees experienced been stunned to discover exhibited over a sweet gown. While in the celebration you established your holiday break soul, identified to acquire a prolonged, rockport boots sophisticated will most likely be described as a shock. In almost any circumstance, ugg classic knit boots long ugg boots this may be a special day. Within the party you make exterior the box, a contact too big, get it done! Do not be scared to redefine or take part This wedding ceremony is about and realize the link between two people. Though it really is thought that the remarks of people who
Mortimer Vrouw
Oku Den

Reacties: 601
Geslacht: Vrouw
Dit lid is offline

[*] gepost op 10-12-2012 op 07:54 beantwoorden met Quote

look at the official. Earth Journey AwardsThe emphasize with the tourism calendar for virtually every location louboutin , the desire go to the Algarve later on this thirty day period for your once a year Europe Gala Ceremony. red soled shoes christian louboutin Occurring for the new Conrad Algarve discounted christian louboutin shoes , the party will welcome the leaders with the European tourism marketplace into a red carpet occasion created to decide on the best of the best red bottom pumps tall boots . christian louboutin ankle boots Entire world Journey Awards president Graham Cooke explained: red bottom shoes "We are delighted to host our very first ceremony within the Algarve, a choice that displays the essential position that tourism performs from the location and its total contribution towards the Portuguese overall economy. "He extra: "The Algarve can be one of many most
Post een nieuw onderwerp Poll

naar boven